Breaking Through [electronic resource] : Implementing Customer Focus in Enterprises

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: S Vandermerwe

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-0230514300

Ký hiệu phân loại: 658 General management

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: XIII, 209 p. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 305890

In this book the author brings together distinctive and cutting edge work based upon her own research and work with leading companies in the overlapping areas of strategy, marketing and innovation to provide a new and dynamic model to implement customer focus in enterprizes. In an environment of falling margins the model shows how to increase value to customers and improve business results.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH