Brand Choice [electronic resource] : Revealing Customers' Unconscious-Automatic and Strategic Thinking Processes

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Randolph J Trappey, A Woodside

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-0230514201

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: IX, 258 p. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 305969

Customers use mental short cuts and they get into ruts when making product and brand choices. Brand Choice provides the tools that reveal customers' automatic thoughts and how such thoughts accurately forecast brand choice. Strategic thinking by customers includes their focusing attention and introspectively telling about how, when, where, and why they buy and use brands and products. For learning customers' strategic thinking, this book advocates in situ use of the long interview method.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH