Asian Brand Strategy [electronic resource] : How Asia Builds Strong Brands

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: M Roll

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-0230513068

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: XVIII, 254 p. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 306021

This book offers insights, knowledge and perspectives on Asian brands and branding as a strategic tool and provides a comprehensive framework for understanding Asian branding strategies and Asian brands, including success stories and challenges for future growth and strengths. The book includes theoretical frameworks and models and up-to-date case studies on Asian brands.
1. 
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH