Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets [electronic resource]

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: S Singh

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-0230611016

Ký hiệu phân loại: 658.049 International enterprises

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: XXII, 259 p. 4 illus. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 306223

This book highlights current business practices in the emerging markets of China, Ghana, India, Kenya, Nigeria and UAE, and explains how global competition has created a culture of competitiveness and an era of consumerism. The region-specific issues, tested theories, and empirical evidence make the book of value to both researchers and managers.
1. 
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH