Brand Storming [electronic resource] : Managing Brands in the Era of Complexity

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: M Fioroni, G Titterton

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-0230233515

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: X, 223 p. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 306246

 We have witnessed a revolution in the way consumers relate to a product
  increasingly tending to reject brands which offer over-extensive lines in favour of those which are able to offer a lifestyle. Brand Storming sets out to provide a guide for business people to meet consumer expectations.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH