Brand Avatar [electronic resource] : Translating Virtual World Branding into Real World Success

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Alycia de Mesa

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-0230233713

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: X, 187 p. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 306255

Virtual worlds such as Second Life, have millions of users worldwide. Virtual world "residents" wield huge purchasing power, and use real money in the online economies. Companies as diverse as Adidas, Jean-Paul Gaultier, and MTV have plunged into these unchartered waters to give their brands a virtual presence, using varied strategies.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH