Building Brand Authenticity [electronic resource] : 7 Habits of Iconic Brands

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: M Beverland

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-0230250802

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: XIV, 219 p. 18 illus. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 306319

The projection of authenticity is one of the key pillars of marketing. Research reveals that consumers seek authenticity through the brands they choose. Based on extensive research with consumers and brand managers this book offers seven guiding principles for building brand authenticity.
1. 
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH