Places : Identity, Image and Reputation

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Simon Anholt

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-0230251281

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản: London : Palgrave Macmillan UK : Imprint: Palgrave Macmillan, 2010.

Mô tả vật lý: IX, 168 p. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 306381

Place branding is happening. A new field of practice and study is in existence and whatever we choose to call it there can no longer be any doubt that it is with us. This collection of intuitive and well-reserached articles examines how places and regions see themselves, and how they reflect this in their branding.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH