City Branding [electronic resource] : Theory and Cases

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: K Dinnie

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-0230294790

Ký hiệu phân loại: 658.4012 Executive management

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: XXX, 239 p. 263 illus. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 306522

The practice of city branding is being adopted by increasing numbers of city authorities around the world and it is having a direct impact on public and private sector practice. The author captures this emerging phenomenon in a way that blends a solid theoretical and conceptual underpinning together with relevant real life cases.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH