Brand Breakout [electronic resource] : How Emerging Market Brands Will Go Global

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Nirmalya Kumar, Jan-Benedict E.M Steenkamp

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-1137276629

Ký hiệu phân loại: 658.049 International enterprises

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: XVI, 256 p. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 306732

Written by the world's leading thinkers on brand strategy, this book looks at what Asian and emerging market brands need to do to succeed in international markets and the challenges they face when competing with western brands.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH