Asian Brand Strategy (Revised and Updated) [electronic resource] : Building and Sustaining Strong Global Brands in Asia

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: M Roll

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-1137359179

Ký hiệu phân loại: 658.4012 Executive management

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: XX, 339 p. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 307059

This second edition of the bestselling Asian Brand Strategy takes a look at how Asian brands continue to gain share-of-voice and share-of-market. Featuring a user-friendly strategic model, new research, and case studies, this book provides a framework for understanding Asian branding strategies and Asian brands.
1. 
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH