Consumer Brand Relationships [electronic resource] : Meaning, Measuring, Managing

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: M Fetscherin, T Heilmann, SpringerLink (Online service)

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-1137427120

Ký hiệu phân loại: 658.049 International enterprises

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: XXIV, 297 p. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 307131

Consumer Brand Relationships further advances the understanding of consumers' relationships with brands. The book discusses what brand relationship means and how to measure and manage brand relationships by compiling eleven chapters written by leading experts to provide an important contribution to a better understanding of brand relationships.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH