Designing Customer-Centric Branchless Banking Offerings

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Claudia Vonderohe McKay

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 332.1 Banks

Thông tin xuất bản: World Bank, Washington, DC, 2014

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 309216

Branchless banking services have taken on a significant challenge: developing new channels through which to provide financial services to customers who have mostly used only cash before. Understanding the customer experience is critical, but focus groups and surveys may not be well-suited to understand customer needs in an environment with so many new and unknown dimensions. Intrigued by the success of design research in other industries, consultative group to assist the poorest (CGAP) set out to explore how human-centered design (HCD) can be applied to branchless banking and its unique challenges.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH