The news gap : when the information preferences of the media and the public diverge

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Pablo J Boczkowski, Eugenia Mitchelstein

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-0262318181

Ký hiệu phân loại: 070.4 Journalism

Thông tin xuất bản: Cambridge, Massachusetts : MIT Press, 2013

Mô tả vật lý: 1 PDF (320 pages).

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 313733

The sites of major media organizations provide the public with much of the online news they consume. But although a large proportion of the top stories these sites disseminate cover politics, international relations, and economics, users of these sites show a preference for news about sports, crime, entertainment, and weather. In this book, Pablo Boczkowski and Eugenia Mitchelstein examine this gap and consider the implications for the media industry and democratic life in the digital age.
Includes bibliographical references (pages 255-300) and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH