Feedback Matters : Designing Effective Grievance Redress Mechanisms for Bank-Financed Projects, Part 2. The Practice of Grievance Redress

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: David Post

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 658.57 Research and development (R and D)

Thông tin xuất bản: World Bank, Washington, DC, 2014

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 314305

 This note aims to provide project teams with a better understanding of grievance redress mechanisms (GRMs) so that they can help borrowers design GRMs that effectively collect and respond to stakeholders inquiries, suggestions, concerns, and complaints. Grievance redress systems can be designed to function at the project, sector, and country levels
  this note focuses primarily on the project level. The GRM framework presented here is equally applicable to both basic grievance redress systems and those that are oriented to advanced information technology.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH