The Science of Adult Literacy

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Michael S.C Thomas

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 808.06 Rhetoric of specific kinds of writing

Thông tin xuất bản: World Bank, Washington, DC, 2020

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 315082

This report considers the science of adult literacy acquisition, with the goal of identifying principles that may improve the effectiveness of adult literacy programs. We define literacy as a continuum, from emerging literacy, through improving literacy, to fluent literacy and we outline the factors that influence how far along that continuum an adult learner is likely to proceed. Four nested levels are identified at which obstacles to literacy progress operate, but to which adult learners may also bring strengths.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH