Results-Based Financing in Education for Subnational Government and School Administrators

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả:

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 379.11 Support of public education

Thông tin xuất bản: Washington, DC: World Bank, 2022

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 318076

 This study used qualitative data analysis to draw both theoretical and practical lessons from diverse experiences with RBF at the meso-level of the education sector, particularly in low and middle-income countries. We drew upon the experiences of those who have designed, implemented and/or researched such RBF initiatives. The review included four different sources of data: 1) academic literature
  2) project documents
  3) a global survey
  and 4) key stakeholder interviews.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH