Why Have Trade Promotion Organizations Failed, and How Can They Be Revitalized?

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Luc De Wulf

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 330 Economics

Thông tin xuất bản: World Bank, Washington, DC, 2012

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 320884

The proclaimed priority of exports contained in many development plans, Poverty Reduction Strategy Papers, and similar documents will remain hollow if it is not supported by forceful reforms that counter biases against exports. Once such reforms are implemented, much can be gained from reforming trade promotion organizations along the lines of the above recommendations -or from simply eliminating organizations that cannot be reformed.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH