Revolutionizing E-commerce

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả:

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 380 Commerce, communications, transportation

Thông tin xuất bản: World Bank, Washington, DC, 2023

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 321434

High costs and logistical challenges are just two of the barriers that hamper small and medium enterprises (SMEs) and microentrepreneurs from fully participating in the growing e-commerce sector. However, Indonesian social commerce company, Evermos, used inclusive employment practices to successfully address these challenges, grow its network of resellers at the base of the pyramid (BOP), and swiftly expand its market access to become one of the country's largest e-commerce companies.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH