The Jipange KuSave Experiment in Kenya

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Sarah Rotman

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 020.96 Library and information sciences

Thông tin xuất bản: CGAP, Washington, DC, 2014

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 323119

Two trends in financial inclusion that are widely discussed today are the development of savings products designed specifically for poor clients and the ability to deliver financial products over the mobile phone. P9 is a savings product that was developed and tested in Bangladesh to meet poor people's variable savings and credit needs. M-PESA is a mobile payments product that was launched and scaled up in Kenya to enable the mass market to move money more easily. This Brief highlights the experience of Jipange KuSave, the mobile version of P9 designed to work over the M-PESA system.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH