World Bank Client Satisfaction Study, Pakistan 2013 : Executive Summary

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả:

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 364.95 Criminology

Thông tin xuất bản: World Bank, Washington, DC, 2014

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 324769

 The World Bank conducted a Client Satisfaction Study (CSS) for Pakistan in 2013 to identify the client's perception of Bank's role and presence in the country. This paper includes the following sections: overall attitude towards World Bank in Pakistan
  views on country partnership strategy
  views and opinion about services of World Bank
  World Bank access and media habits: advisory for a future strategy
  and detailed views about World Bank from client side.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH