Impacts on Digital Merchants

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Maria Monica Wihardja

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 174.4 Business ethics

Thông tin xuất bản: World Bank, Washington, DC, 2020

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 325512

This brief presents findings from the World Bank digital merchant survey conducted in collaboration with Bukalapak, one of Indonesia's largest e-marketplaces. The survey was broadcasted to Bukalapak's super sellers and merchants with 100 or more recorded transactions on Bukalapak (the target population) through various Bukalapak chat features (pop-up notifications, blog posts, SMS, emails). The survey was opened between May 20 and June 27, 2020. The analysis was drawn from 1,020 respondents and was weighted to better represent the target population.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH