INVESTIGATING THE IMPACT OF INDIVIDUAL DIFFERENCES ON STUDENTS’ ENGLISH LEARNING ATTITUDE AND MOTIVATION

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Trung Chanh Huynh, Van Viet Vo

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học - Trường Đại học Sư phạm Hà Nội: Khoa học Xã hội, 2020

Mô tả vật lý: tr.52

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 327543

This study aims to investigate the impact of individual differences on English learning attitude and motivation of undergraduate students. The research tool used was in the form of a seft-reported questionnaire. The respondents were students from Nong Lam University, Ho Chi Minh City. The data collected from the questionnaire were analyzed using SPSS version 20. The results show that in terms of integrative and instrumental motivation, female is more self-motivated than male, and parents’ foreign language proficiency has substantial effect on the integrative and instrumental motivation. Students in rural areas have higher instrumental motivation than those in urban areas
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH