THE IMPLEMENTATION OF EMI IN VIETNAMESE UNIVERSITIES: CHALLENGES AND ITS POSSIBLE SOLUTIONS

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thi Thu Ha Nguyen

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học - Trường Đại học Sư phạm Hà Nội: Khoa học Giáo dục, 2020

Mô tả vật lý: tr.23

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 328426

The internationalization of education through English as Medium of Instruction (EMI) is growing really fast around the world. Vietnam has not been an exception in this trend. The Vietnamese government has promoted EMI with the objective of enhancing the quality of Vietnamese higher education, overhauling the outdated curriculum, and lifting the ranking of Vietnamese universities. Besides the benefits stated, some drawbacks have hindered the process. This project analyzes the different challenges of EMI implementation that have been described by different authors and it also refers to partial EMI as a possible feasible solution for the gaps of full EMI that have arisen worldwide.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH