Korea's Experience in Promoting e-Business Adoption Among Micro and Small Enterprises

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: James Hanna

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 016.95 Bibliographies and catalogs of works on specific subjects or in specific disciplines

Thông tin xuất bản: World Bank, Washington, DC, 2012

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 328481

In Korea, around 3.1 million small enterprises (99.2 percent of the total) operate with less than 50 employees. Micro & small businesses (MSBs), however, have lagged well behind in the adoption of IT, largely due to insufficient financial, human and technological resources. To address this, Korea has taken bold measures to help MSBs exploit the potential of ICT as a driver of productivity and growth.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH