DEVELOPING STUDENTS’ CRITICAL THINKING COMPETENCE IN TEACHING THE CHAPTER “DERIVATIVES OF HYDROCARBON AND POLYMERS” - CHEMISTRY 9

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Dang Kim Ngoc, Do Thi Quynh Mai

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học - Trường Đại học Sư phạm Hà Nội: Khoa học Giáo dục, 2020

Mô tả vật lý: tr.241

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 328601

The development of critical thinking competence for students (CTCFS) is one of the essential tasks of teachers in the 4.0 period because it is one of the essential competence required. The article mentions the structure of component competence, and based on that, designs the rubric of the CTCFS assessment table. The assessment table is generally built to evaluate the critical thinking ability of grade 9 students in teaching and learning Chemistry. To be able to implement each lesson in practice, teachers need to follow the criteria to feature more details in the specific lesson and teaching methods.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH