PHÁT TRIỂN VỐN TỪ VỰNG CHO SINH VIÊN NĂM 3 – KHOA CƠ ĐIỆN – ĐIỆN TỬ, TRƯỜNG ĐẠI HỌC LẠC HỒNG

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Xuan Thom Nguyen, Hong Thai Pham, Ho Anh Phong Tran

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học Lạc Hồng- Chuyên san Xã hội, 2020

Mô tả vật lý: tr.45

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 330776

This study aims to unearth whether extensive reading can help university students on the development ofvocabulary. Two research groups - the experimental group who has read more materials chosen by the researchers apart fromin-class readings (95 minutes for class activities and 40 minutes for extensive reading) over the period of 10 weeks and thecontrol group who has absorbed classroom activities only - involved in the experiment. The results, which were collectedfrom three methods of test, observation and interview to evaluate the vocabulary gains of the participants, showed that animprovement on vocabulary of the both groups was found but the experimental group performed their use of vocabularyrange in reading, writing, and speaking better than that in the control group.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH