HIỆU QUẢ CỦA PHƯƠNG PHÁP HỌC TIẾNG ANH BẰNG TRẢI NGHIỆM ĐỐI VỚI VIỆC DẠY VÀ HỌC KỸ NĂNG NÓI TIẾNG ANH TẠI TRƯỜNG ĐẠI HỌC LẠC HỒNG

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Anh Nguyen Thi Chau, Nguyen Thi Bich Huong, Thi Ha Le

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học Lạc Hồng- Chuyên san Xã hội, 2020

Mô tả vật lý: tr.66

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 330780

This article deals with implementing experiential learning in the teaching and learning of English speakingskills as a foreign language in Universities. Theoretical foundations for the experiential approach are outlined andimplemented in the language classroom, thus discuss some viable difficulties, and highlight possible benefits students gainfrom their participation in speaking activities. The article is a valuable resource to effectively implement the experientialapproach in English as a Foreign Language classroom context, from grammar to communicative goals.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH