Teachers’ awareness of happy schools with UNESCO items: A case study of a primary school in Hanoi, Vietnam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Huong-Giang Nguyen, Nam-Phuong Nguyen, Thanh-Hang Nguyen Thi, Van-Thang Le

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: VMOST Journal of Social Sciences and Humanities - D, 2022

Mô tả vật lý: tr.38

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 332540

This article provides the practice of primary teachers’ awareness of happy schools through a survey questionnaire based on 22 items from the UNESCO criteria on happy schools. Their opinions were shared after a number of workshop activities that teach the practice of happy schools in Quan Hoa primary school, Cau Giay district, Hanoi...
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH