Public interest in social research ethics: An analysis of the top 50 articles in Altmetric database

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Huy Cuong Pham, Nam Tran Thanh, Kim Nhung Nguyen Thi, Thai Lan Nguyen Thi, Kham Tran Van

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: VMOST Journal of Social Sciences and Humanities - D, 2022

Mô tả vật lý: tr.75

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 332544

Social media influences public awareness, politics, and the economy. A new web-based metric called Altmetric has recently been developed for use in scientific fields, which provides a complementary measure of the impact of scientific articles. This study aims to identify and characterise the top 50 articles with highAltmetric attention scores (AASs) in social research ethics, which have received the most significant amount of attention from the general public and scholars...
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH