In this fast-paced digital world, it is becoming hard to increase enrollment of students. In spite of that, digital marketing has become a proven way to reach more students and families who do online research to find out the best educational institutions. However, a lack of research related to its relationship with enrollment of an educational institution. Therefore, this research aims to understand how digital marketing affects the student enrollment of educational institution. By utilizing questionnaire as data collection tool, this research got 81 valid and reliable respondents from parents of Singapore International School. It resulted in fact that digital marketing simultaneously and p4artially affect the school’s enrollment. The positive correlation suggests school to increase their attention on improving their ability in digital marketing in order to increase student enrollment and build up better brand image among their students or customersTrong các cơ sở giáo dục, hoạt động marketing, quảng bá thương hiệu của nhà trường nhằm nâng cao uy tín và thu hút người học đang diễn ra mạnh mẽ trong bối cảnh cạnh tranh khốc liệt giữa các cơ sở giáo dục. Khi marketing truyền thống không đáp ứng được sự phát triển này thì sự ra đời của digital marketing đã mở ra cơ hội và nhanh chóng thỏa mãn nhu cầu tiếp cận thông tin giáo dục, giúp các cơ sở giáo dục hiểu rõ hành vi của cộng đồng về mục tiêu, kết nối thông tin rộng hơn và hiệu quả hơn. Trong nghiên cứu này, chúng tôi sử dụng phương pháp điều tra bằng bảng hỏi để phân tích thực trạng hoạt động Digital marketing trong tuyển sinh nhằm thu hút người học tại trường Quốc tế Việt Nam – Singapore