FACTORS AFFECTING THE DECISION TO USE E - BANKING SERVICES OF PERSONAL CUSTOMERS AT AGRIBANK - HAIPHONG BRANCH

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thu Hương Phạm

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học - Trường Đại học Hải Phòng: Kinh tế và Kỹ thuật - Công nghệ, 2023

Mô tả vật lý: tr.44

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 340036

In the development trend of the digital banking model, Agribank hascontinuously improved service quality to launch many useful products for customers.Many of Agribank”s e-banking products and services, after being put intoapplication, actually become Agribank”s own branded products and services that aretrusted by a considerably large number of customers. The study combines expertmethods with quantitative methods applied to a research sample of 120 individualcustomers who have registered to use Agribank”s e-banking services in the firstquarter of 2023 in Hai Phong. Results from regression analysis using SPSS softwarehave shown that there are 3 factor groups: fee, security, and composite factorsincluding trust, easy of use, usefulness, development of e-banking platforms. Basedon these results, the author gives management implications to attract individualcustomers to use e-banking services at Agribank - Hai Phong Branch.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH