Co-creating Videogames

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: John Banks

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-1472544353

ISBN-13: 978-1849666640

ISBN-13: 978-1849666657

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: London : Bloomsbury Academic, 2013

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (208 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 343631

This book is available as open access through the Bloomsbury Open Access programme and is available on www.bloomsburycollections.com. Co-creativity has become a significant cultural and economic phenomenon. Media consumers have become media producers. This book offers a rich description and analysis of the emerging participatory, co-creative relationships within the videogames industry. Banks discusses the challenges of incorporating these co-creative relationships into the development process. Drawing on a decade of research within the industry, the book gives us valuable insight into the continually changing and growing world of video games.
1. 
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH