Biện pháp tổ chức hoạt động hình thành biểu tượng, tập hợp số lượng và phép đếm cho trẻ mẫu giáo 3-4 tuổi ở trường mầm no

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Tú Hoàng, Thị Thanh Huyền Lục

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.156

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 345840

Abstract: The article mentions measures to organize activities of forming number symbols and counting for 3-4 year old children in preschool. Research results show that preschool children have initially noticed the number of elements of a set, recognizing common signs of a set. However, at this age, children do not have long-term general attention, get bored very quickly and forget quickly. Research results also prove that if teachers organize appropriate and oriented activities, they will improve the effectiveness of forming symbols about sets, numbers and counting in particular, forming mathematical symbols. learning in general, thereby contributing to improving the efficiency of the child care and education process in preschool.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH