CBLT programs for non-English majors at universities in Vietnam: Management of some input and output factors

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thi Hanh Nguyen

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.67

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 346177

Competency-based language teaching (CBLT) is not a new trend in language education. However, there have not been many studies related to CBLT management in higher education in Vietnam. The researcher has, therefore, conducted an investigation into CBLT practical and managerial situations at 4 universities in Vietnam to find out how well CBLT has been managed, with focus on input and output elements. 385 participants answered the survey questionaires. Some problems have been discovered in the management practices. Recommendations to improve CBLT management are drawn accordingly.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH