Một số vấn đề về quản lý hoạt động tự đánh giá theo tiêu chuẩn kiểm định chất lượng giáo dục ở các trường mầm non

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Khánh Trang Trương

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.159

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 346224

Preschool is the first level of education, laying the foundation for other levels, so accreditation and assessment activities to ensure quality in each preschool are very important. Domestic and foreign studies have mentioned the educational quality accreditation process including self-assessment, external assessment and recognition of quality levels, and also analyzed technical factors in the self-assessment process. However, there are few research programs for preschool level and there is no research that goes into depth and analysis to the management of self-help activities in preschools based on 4 management functions.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH