Khảo sát thực trạng vận dụng dạy học kết hợp môn Hóa học nhằm phát triển năng lực tự học cho học sinh trung học phổ thông ở ngoại thành Hà Nội

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thơm Bùi, Hoàng Trang Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.30

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 346281

Self-study ability has been highlighted as a fundamental and significant competency in the 2018 General Education Program [1]. Developing and improving students’ self-study ability is a critical responsibility in high school education. This article is a case study that investigates the current situation of developing self-study for students through integrated teaching in some high schools in Hanoi’s outskirts. Integrated teaching is regarded as a great method for developing students’ self-study ability. The findings in this paper form the foundation for the research team to continue developing measures to successfully increase self-study ability in high school students using integrated teaching.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH