Một số vấn đề của dạy học phân hoá

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Phương Đào

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.104

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 346454

Differentiated instruction is an educational approach in which teachers adjust the content, plans, methods and learning environment to meet the diverse learning needs of students in order to maximize their ability. Differentiated instruction is identified as an important issue in the development of the current general education curriculum in Vietnam. The article presents some basic theories of differentiated instruction, requirements of differentiated instruction and the key elements of differentiated instruction.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH