Vận dụng B - Learning trong dạy học chuyên đề “Dòng điện xoay chiều” Vật lí 12 (Chương trình Giáo dục Phổ thông 2018) hướng phát triển năng lực vật lí của học sinh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thế Hiếu Phan, Việt Hải Phùng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.5

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 346546

This article proposes a process of applying B-learning on teaching and applying that process to teach the topic “Alternating Current” of Grade 12 Physics for student gifted in Physics. The process is built with a focus on self-study, enhancing experimental activities and applying knowledge to practical contexts in order to meet the goal of developing physics competences for students. The results show that the behavioral indicators of the natural inquiry ability component from the physical perspective of each student gradually developed through each lesson, and the behavioral indicators of the applied ability.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH