Thiết kế hoạt động trải nghiệm cho học sinh tiểu học theo định hướng giáo dục STEAM

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Bình Lê

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.16

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 346568

Experiential activities are compulsory educational activities for high school students. Performing the role of bridging knowledge of subjects with real life by mobilizing experience capital, synthesizing knowledge of subjects, their own ability to penetrate and solve practical problems, thereby developing the capacity and qualities of students. On the basis of applying Kolb’s experiential learning model, the technical design process and incorporating the lesson plan development process according to dispatch 2345/BGDDT-GDTH dated 07/06/2021 proposes the process of designing experiential activities for elementary students oriented to STEAM education with an example of designing a theme for grade 3 students according to educational orientation STEAM.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH