Vai trò của xây dựng bộ công cụ kiểm tra, đánh giá kết quả học tập của người học các học phần Tâm lý – Giáo dục chuyên ngành Giáo dục mầm non trình độ cao đẳng theo tiếp cận năng lực.

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thu Huyền Phí

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.22

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 346600

 Building a set of tools to assess the academic outcomes of students learning subjects of psychology-education modules specialized in preschool education at college degree following capacity approach plays an important role in testing and evaluating student’s academic outcomes in a quantitative, accurate, and objective manner. Both teachers and students are involved in the assessment process
  the assessment of students’ academic outcomes meets the requirements of future jobs, positions and the objectives, the standard output according to the capacity development requirements.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH