Người học tự chủ và một vài lưu ý trong giảng dạy tiếng Anh tại Trường Đại học Kinh tế, Đại học Quốc Gia Hà Nội

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hà Lan Đỗ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.40

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 346715

Learner autonomy, a notion which is rooted in European philosophy, has attracted more and more attention in worldwide university education. Its importance in language acquisition has been widely recognized. This paper is looking at a number of definitions of learner autonomy, language learner autonomy, its importance as well as different ways of categorizing language learner autonomy in terms of its levels. Basing on the current situation of learning and teaching English at the University of Economics and Business, Vietnam National Univeristy, Hanoi and some of the research on this issue worldwwide, some suggestions have been proposed to promote language learner autonomy among UEB students.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH