Analyzing learner emotional engagement in game activities in EFL lessons

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hồng Phương Thảo Lê

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.96

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 346737

This paper analyzes learner emotional engagement in EFL lessons in state primary schools in a province in Vietnam. Nine teachers and nine grade 5 classes took part in the study. Data were collected from classroom observations and were examined to find how students emotionally engaged in game activities. The finding showed that students’ emotional engagement in game activities was not high in term of positive interdependence and group accountability.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH