Biện pháp đánh giá kết quả học tập của sinh viên hệ cao đẳng theo tiếp cận năng lực

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thảo Đinh

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.152

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 346763

 The renovation of higher education in a modern direction, promoting the activeness of learners requires synchronous renewal of basic elements of the teaching process, including objectives, content, methods, and methods. convenience and test, evaluate. Examination and assessment of learning outcomes is the final stage of the teaching process, but also the beginning of a new assessment cycle with a higher quality. Therefore, it can be considered that the test and assessment of learning outcomes is the rudder that controls the teaching process, plays the role of verifying the results of content and method innovation according to the subject’s objectives set out in recent times. certain points
  help orient, adjust the nextteaching plan to proceed more appropriately and effectively. In this article, we offer some measures to assess the learning outcomes of English language learners of students at Hoa Binh College of Education.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH