Thiết kế câu hỏi, bài tập đánh giá định kì kết quả học tập trong dạy học môn Toán ở các lớp đầu cấp tiểu học

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Phương Ánh Ngọc Đỗ, Thị Kim Liên Lê, Mỹ Linh Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.18

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 346831

In primary schools, the form of regular assessment and periodical assessment of learning, educational activities and expressions of pupil’s qualities and abilities is used. The Circular 27/TTBGD&ĐT, dated September 4, 2020, of the Minister of Education and Training is applied according to the implementation roadmap of the 2018 General Education Program. Therefore, the paper focuses on introducing the designing questions process, periodical assessment exercises of learning results in teaching Mathematics and illustrative examples of applying the proposed process.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH