Đề xuất quy trình dạy học môn Lịch sử và Địa lí ở tiểu học theo tiếp cận STEM

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Ánh Tuyết Lò, Thị Liên Ngô, Thị Hương Nguyễn, Thị Vân Vũ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.21

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 346832

One of the modern education models to realize the purpose of education nowaday is spreading and the worldwide influence is STEM education. STEM is a model to pursue an integrated educational philosophy. Teaching History and Geography subject at primary schools in the direction of STEM education to create learning opportunities and practical experiences, students have the opportunity to integrate knowledge and skills in the fields of science and technology. science, technology, engineering, and math to solve learning tasks. At the same time, it helps to develop general and specific qualities and competencies according to the 2018 general education program.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH