Hoạt động viết hợp tác dành cho sinh viên chuyên ngành tiếng Anh: tầm quan trọng, tiến trình thực hiện và giải pháp đề xuất

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Minh Tuyền Phan

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.55

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 346983

Scholars highly advocate collaborative writing, the process by which two or more people work together from start to finish, to produce a single piece, because peer engagement in completing written tasks can facilitate students’ foreign language learning. Recently, this method of instruction has been promoted in writing courses at universities. However, this method is still relatively new among some of An Giang University’s English teachers. As a result, this paper aims to elaborate on the significance of collaborative writing, typical strategies, and procedures for collaborative writing instructions, as well as to present some feasible solutions to implementing this writing method in integrated reading and writing courses.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH