A Discussion on Language Assessment Literacy of Language Teachers

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thu Trang Nguyễn

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.32

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 347086

Language assessment literacy has been conceptually and empirically addressed mostly byresearchers from Europe, Australia, and China. Therefore, a universal conceptual framework of LAL needs voices from different stakeholders in various educational contexts. Regarding the LAL of language teachers, it has been revealed that it is mediated by personal factors and socio-cultural influences. However, teachers’ LAL should be further examined for insights into how these factors are co-constructed, negotiated, and evolved in specific contexts.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH