Nghiên cứu cảm nhận của sinh viên về thành phần trực tuyến của khóa học tiếng Anh theo mô hình học tập kết hợp

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thu Hiền Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.27

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 347281

 This article aims at finding out students' feelings about the online learning component of an English course with the blended learning model. Understanding students' opinions on this issue helps teachers and technicians make certain adjustments to improve the online component of the course. Based on the TAM (Technology Acceptance Model) model, the study used semi-structured interview questions with 20 freshmen, non-English majors who had just participated in this course. Research has shown that most students have a positive perception of online learning
  however, the study also points out some limitations of the learning management system (LMS) related to these two skills: speaking and writing.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH