Xây dựng tiêu chí đánh giá năng lực giải quyết vấn đề và sáng tạo vận dụng vào môn học Lịch sử và Địa lý lớp 4

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thi Huệ Bùi

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.53

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 347532

In the context of innovating teaching methods in the direction of developing learners’ capacity, approaching modern education, and at the same time organizing and guiding students to solve lesson content, the assessment of competence, Focusing on assessing students’ problem solving and creativity is necessary. Because it makes people adapt quickly to change which is the operating law of nature and society. On the other hand, this authentic assessment of learners’ ability will help teachers improve learning activities suitable for students. The author of the article researches and develops criteria for assessing problem-solving and creative ability for grade 4 students. The article is used as an illustration in professional training activities forprimary school teachers, serving the roadmap. improve teaching methods, techniques and assessment for the progress of learners.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH